واقعا نمیدونم این چه مغز بیشعوریه که من دارم 

شاید بقیه دخترام اینطوری باشن نمیدونم یا شاید من اینطوریم . اینکه یه پسر یخورده گرم بگیره و اینا یا یه کاری کنه من فکر میکنم اره از من خوشش اومده ولی اینطور نیست

مثلا همین ر فکر میکردیم اره عمدا اینکارو میکنه که من حرف بزنم یا این استوریو گداشته که من ببینم یا این استوریو گداشته که من ریپلای کنم یا فلان کرد یا فللان طور رفتار کرد 

ولی امشب بهم ثابت شد نه اینطور نبوده . اخه دختر دیونه چرا باید از تو خوشش بیاد تو مگه چی داری خوشگلی ؟ خوش هیکلی ؟ باحالی ؟ پرانرزی هسی؟ چیزی بلدی ؟ پولد،اری؟

واقعا به این نتیجه رسیدم خوب بودن ادم و صاف و صادق بودن و مهربون بودن اصلا دلیل کافی نیست برای تو رابطه وارد شدن . 

چقدر موقعیت اجتماعی ادم میتونه نقش داشته باشه تو زندگیش . جبر جبر جبر