واقعا نمیدونم
ازم گلگی میکنه و توقع داره تو این شرایط همونطور که خودش میخواد رفتار کنم .
میدونی برای اینکه همدیگرو درک کنیم باید ادما خودشون جای اونیکی بزارن ، ببینن اونا هم تو اون شرایط باشن باز دوست دارن ینفر دیگه همچین چیزی ازش بخواد یا نه ..
یا اصلا وقتی خودتو میزاری جای طرف دیگه ازش ناراحت نمیشی ،درکش میکنی و متوجه میشی علت و دلیل رفتار و کارشو ..
بهم میگه مگه کی بوده که مرده ، نزدیک نبوده که .. میگه چرا گریه کردین براش..
نمیدونم باید چی بگم
دلم گرفت ، بدجورم گرفت . اون ادم هر چی هم که بود دلش خیلی مهربون و بزرگ بود .. حتی ادمای دور هم براش گریه کردن
نمیدونم خودش بود چیکار میکرد
هنوز انگاری خیلی راه دارم تا ب پختگی و اون مقدار بزرگ شدن برسم ...
خدایا کمکم کن