۲۲ مهر ماه .. دایره بهم نرسیدن ها
دارم یه اهنگ تتلو گوش میدم که تازه دانلودش کردم ..
واقعا اهنگاش حرفای دل ادمو میزنه .. کلا صداش خیلی خوبه ..حال میکنم باهاش..هر وقت حالم بده ارومم میکنه..
گفتم راستی؟ میزم رو بعد مدت ها درستش کردم . گلی که خریده بودم روز تولدم گداشتم روش .. دوسش دارم .. فقط باید بشینم پشت میز تا عادت کنم ..
امروز کمی درس خوندم .. ۴۰ صفحه تقریبا .. بعدش دیگه خوابم گرفت ولی رفتم بیرون و چنتا بشفاب سفالی که دوست داشتم خریدم ..
اونروز تولد دوستم بود واقعااا بهم خوش گدشت ..
دیگه خبری از ف نیست . عهههه .پسره بیشعور .. قطعا عاشق یکی دیگست .. واقعا چرا دنیا اینطوریه من از یکی توشم میاد ولی اون از یکی دیگه ، اونم از یکی دیگه ... چرا اخه .. بنطرم اونایی که دوست داشتنشون دو طرفس خیلی خوش شانسن ..
س هم بعد مدت ها استوریمو سین زد .. نمیدونم چی شده بود سین زده بود .. یه چند وقت بود سیننمیزد . منم دیگه هایدش کرده بودم ..خخ
ف درباره نگرانیش میگه .. اینکه من زودتر اون ازدواج کنم .. میگه اگه زودتر ازدواج کردی نمیام عروسیت .. خنده داره .. من نسبتم باهاش خواهر که نیست اینطوری میگنه .. حسودیش میشه حقیقت .. ولی میگه نگرانی ...وگرنه خواهراا بنطرم اینطوری نیستن نسبت بهم .. کلا اگه طرفتو دوست داشته باشی خوبیشو میخای