.
نمیدونم شاید خاصیت خواب عصر پاییزی باشه یا بخاطر اینکه دارم پریود میشم . هر چی هست . اون همه شوق و حال خوب صبح تا ظهرم نیست و اصلا حوصله هیچی ندارم . هیچی . فقط رو تخت باشم
+ نوشته شده در شنبه هفدهم مهر ۱۴۰۰ ساعت 19:39 توسط Nafas
|