کاش خواهر داشتم یا یه رفیق واقعی 

هیچکدوم ندارم . اگه داشتم الان راحت پایه ام بودن میرفتیم اینور اونور 

خستم از تنهایی 

از اینکه هر کار میخام کنم باید دنبال دو نفر بگردم اخرشم نمیان . دلیلشم نمیدونم . 

ولی توقع دارن من همیشه بهشون بگم اره 

خدایا نگاه کن اگه یه ادم تو زندگی من میزاشتی الان انقد تنها نبودم