.
کاش خواهر داشتم یا یه رفیق واقعی
هیچکدوم ندارم . اگه داشتم الان راحت پایه ام بودن میرفتیم اینور اونور
خستم از تنهایی
از اینکه هر کار میخام کنم باید دنبال دو نفر بگردم اخرشم نمیان . دلیلشم نمیدونم .
ولی توقع دارن من همیشه بهشون بگم اره
خدایا نگاه کن اگه یه ادم تو زندگی من میزاشتی الان انقد تنها نبودم
+ نوشته شده در چهارشنبه چهاردهم مهر ۱۴۰۰ ساعت 11:0 توسط Nafas
|